اعتماد شما ، سرمایه ما

محل لوگو

راه حل های کسب درامد ازاینترنت وثروتمندشدن و روش های پولدار زیستن


 

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که ثروتمندان در کسب درآمد و ثروت‌آفرینی به چه چیزهایی توجه می‌کنند؟

 

تحقیقات نشان می‌دهد که در زندگی مالی، دارا بودن سواد مالی خیلی مهم تر از دارا بودن پولمی‌باشد. رابرت کیوساکی، مدرس بزرگ سرمایه‌گذاری می گوید: “اگر همه ی پول های دنیا را جمع کنیم و بین همه مردم دنیا به طور مساوی تقسیم نماییم، ۳ الی ۵ سال طول می‌کشد تا پول دوباره به دست افرادی که دارای پول بودند برگردد!” این جمله تاکیدی بر ترجیح داشتن دانش مالی نسبت به داشتن پول می‌باشد.

 

..

 

زندگی مالی خوب شانسی به دست نمی‌آید، بلکه نیاز به داشتن سواد مالی و شم اقتصادی بالا است.

 

.

 

همانطور که تاکید شد، داشتن زندگی مالی خوب در بلندمدت، نیازمند برنامه‌ریزی مالی در زندگی در همه ابعاد است. چیزی که هیچ گاه در محیط مدرسه و دانشگاه به افراد آموزش داده نمی‌شود و برای افراد به صورت معما باقی می‌ماند. با خواندن این کتاب الکترونیکی شما با جنبه‌های برنامه ریزی مالی شخصی و کسب درآمد آشنا می‌شوید که افراد ثروتمند در زندگی شخصی خود به آن‌ها بیشتر از مردم عادی اهمیت می‌دهند.

2فایل  شامل تمام مطالب که در زندگی ب ان نیازمندیم...

راه کارهای غلبه بر تنبلی .رهایی از استرس..

2// تمام راه های کسب درامد از اینترنت

1..تمام مطالب کاربردی 

) یک نویسنده و سخنرانآمریکایی توسعه دهندهٔ درس‌هایی در زمینهٔ پیشرفت شخصی، فروشندگی و سخنرانی در جمع بود. او در یک خانوادهٔ فقیر در میزوری به دنیا آمد. دیل در نوجوانی مجبور بود ساعت ۴ صبح از خواب برخیزد تا شیر گاوهای خانواده را بدوشد. او در خانهٔ خود در نیویورک درگذشت. یکی از شاخص‌ترین و مهمترین ایدهٔ کارنگی در کتاب‌هایش این بود که می‌توان اخلاق برخی را با تغییر دادن رفتارمان در مقابل شان، تغییر داد.

کتاب‌شناسی[ویرایش]

  • آیین زندگی
  • آیین دوست یابی (نام اصلی: چگونه می‌توان دوست یافت و در مردم نفوذ کرد؟)
  • آیین سخنرانی
  • هنر تکلم عمومی
  • تکلم عامیانه:دوره آموزش استاندارد مدارس آمریکا
  • تکلم عمومی برای موفقیت
  • لینکون، ناشناخته.
  • واقعیت‌های ناشنیده افراد معروف
  • پنج دقیقه بیوگرافی
  • چگونه از نگرانی دست برداریم و زندگی کنیم؟
  • تراژدی فزرانگی دوران‌ها
  • راه ساده و سریع برای تأثیر سخن

 

مجموعه زیرشامل  2 فایل

1کتابی با بهترین مطالب دنیاست...

بهترین مطالب را در اختیار شما قرار میدهیم

بهترین قانون های موفقیت و فردی ایده ال بودن.

2 بهترین روش کسب درامد از اینترنت

 

پولی که بابت این محصول پرداخت میکنید یک سرمایه گزاری واقعی واجب و بی نهایت ضروری است نه یک هزینه 

هزینه ب پولی گفته میشودکه از دست میرود

 

باید بدانید که هر پیشرفت محصول یک فهم جدید و مترقی است دنبال پول باشید : در اوضاع اقتصادی امروز نه تنها در ایران بلکه در هر کشوری پول درآوردن سخت و نگه داشتن آن سخت تر است. اما شما برای اینکه میلیاردر شوید باید این اصل را رعایت کنید و تمرکزتان را بر روی افزایش درآمدتان قرار دهید. اجازه ندهید درآمد شما بر روی شما کنترل داشته باشد بلکه شما باید بر روی درآمدتان کنترل داشته باشید. اگر اوایل کار کمی دشوار بود کاملا طبیعی است اما از لحظه ای که شروع کنید بر روی درآمدتان تمرکز کنید و سطح رضایتتان را بالا ببرید به طرز عجیبی درآمدتان نیز بیشتر خواهد شد.

 

 کسب درامد از اینترنت

 

 

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی کشور کسب درآمد برای بسیاری از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند شغل مناسبی داشته باشند به سختی درس میخوانند و عده ای دیگر نیز راه های دیگر را انتخاب میکنند. هرکس به طریقی در تقلا است تا بتواند کسب درآمد ایده آلی داشته باشد. اما متاسفانه اکثر از این تقلا ها بی نتیجه میمانند. کسانی که درس میخوانند معمولا بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست میخورند و تمام زحماتی که این همه سال کشیدند و شب بیداری هایی که برای درس خواندن متحمل شدند به راحتی هیچ و پوچ میشوند و بر باد میروند. کسانی هم که راه های دیگر را انتخاب میکنند معمولا به دلیل نداشتن سرمایه زیر دست این و آن میشوند و تا آخرعمرشان هم زیر دست میمانند. در نهایت نتیجه این شده است که بسیاری از جوانان بیکارند و حتی پول شارژ گوشی خود را هم ندارند و بسیاری دیگر هم به کارهای سخت با حقوق اندک مثل کارکردن در رستوران ها و کارگری در جاهای مختلف مشغول هستند و به هیچ وجه از شرایط زندگی خود رضایت ندارند. در این میان عده اندکی نیز با زحمات فراوان شغل دولتی پیدا میکنند که بدک هم نیست و میتوانند یک زندگی بخور و نمیری داشته باشند. با شغل های دولتی میتوان با 12 ساعت کار همراه با اضافه کاری و صبح خیلی زود از خواب بیدار شدن به درآمد روزی حدود 70 هزار تومن رسید. خب با این شغل ها افراد حتی وقت بودن در کنار خانواده خود را هم به زور پیدا میکنند چه برسه به تفریح کردن آن هم با این حقوق اندک!

همه افراد به دنبال یک راه برای کسب درآمد زیاد در قبال کار آسان و زمان کاری اندک هستند. جالب است بدانید این راه جادویی و فوق العاده خیلی وقته که جلوی چشمان همه افراد قرار دارد ولی افراد از آن در جهت کارهای بیهوده و بی فایده استفاده میکنند.

این راه جادویی را همه ما میشناسیم: بله درست حدس زدید اینترنت!

 

خود من تا چند سال پیش از اینترنت فقط برای کار های بیهوده مثل دانلود فیلم های مختلف و چرخ زدن در شبکه های اجتماعی استفاده میکردم. اما زمانی رسید که دیگه واقعا از وضع موجود خسته شدم و به دنبال یک تغییر بزرگ در زندگیم بودم. دوست داشتم به جای اینکه ماشین های مدل بالا و لوکس رو فقط در فیلم ها یا در خیابان ها ببینم، خودم یکی از آنها را داشته باشم. دوست داشتم به جای اینکه مکان ها و مناظر قشنگ رو فقط در فیلم ها ببینم، خودم به اونجا سفر کنم و لذت ببرم. دوست داشتم پدر و مادرم و کلا خانوادم بهم افتخار کنن. پس تصمیم گرفتم دنبال راه های کسب درآمد درست و حسابی از اینترنت بگردم. تبلیغات مختلفی در سایت های مختلف دیدم. در سایت های مختلف آموزشهایی بعنوان آموزش کسب درآمد از اینترنت میفروختند. بنده تقریبا همه آموزشهایی که در زمینه کسب درآمد اینترنتی در سایت ها وجود داشت رو خریداری کردم ولی وااااقعا همشون به معنای واقعی کلمه مزخرف بودن!!! یکی میگفت سایتای کلیکی که خودش هم حتی باهاشون کار نمیکرد چون 99درصد کلاهبردار بودن و اون یک درصد هم هنوز معلوم نشده بود کلاهبردارن ! یکی دیگه میگفت سایتای هرمی یا زیرمجموعه گیری و یا سایتای هایپ که اونا هم غیر قانونی و حرام بودن! یکی نحوه سرمایه گذاری در بیمه رو میگفت و الی آخر که همشون هم نهایتا دو سه صفحه حرف مفت میزدند و تموم میشد. من میموندم با چند صفحه چرت و پرت و پولی که بابت خرید این فایل ها از دست داده بودم.

 

دیگه کلا نا امید شدم و دست از تلاش کردن برداشتم. حتی دیگه حوصله کارهای بیهوده سابقم مثل فیلم دیدنو هم نداشتم! تا اینکه یک روز یکی از دوستانم که برای تحصیل به اروپا سفر کرده بود باهام تماس گرفت و احوال پرسید و خیلی با همدیگه صحبت کردیم. در بین صحبت هامون بهم گفت که یه کسب و کار اینترنتی برای خودش راه انداخته و کارش خیلی آسونه و تخصص و زمان زیاد هم نمیخواد. و گفت که اتفاقا این کار در ایران خیلی خیلی بهتر جواب میده و میشه روزی 1 میلیون تومن و حتی بیشتر ازش درآمد داشت. گفت خودم هم روزی بین 500 تا 1 میلیون تومن به پول ایران از این کار درآمد دارم و در روز شاید حتی یک ساعت هم فعالیت نمیکنم! یک لحظه احساس کردم با یکی از همون تبلیغات مزخرف کسب درآمد از اینترنت مواجه شدم یا اینکه دوستم میخواد من رو وارد فعالیت های هرمی و غیر مجاز بکنه. دوستم برام شفاف سازی کرد که داره در مورد چه چیزی صحبت میکنه. من هم گفتم باشه یه چند روزی فعالیت میکنم ببینم چطور میشه. و اون چند روز به چند سال تبدیل شد

 

اصلا نمیخوام مثل اون تبلیغات الکی و پوچ که در مورد کسب درآمد اینترنتی در سایت های مختلف وجود داره بزرگنمایی و اغراق کنم و با حرف های قشنگ قشنگ کار رو یه جور دیگه جلوه بدم یا پرینت حساب یا لیست تسویه حساب ها از درآمدهای خودم رو بهتون نشون بدم ( که 90 درصدشونم فتوشاپه )

اکثر افرادی که تو فضای اینترنت فایل هایی بعنوان آموزش کسب درآمد میلیونی از اینترنت به فروش میرسونن اصلا خودشون راه کسب درآمد از اینترنت رو نمیدونن و یک فایل مزخرف رو به شما میفروشن. کسی که خودش راه پول درآوردن رو بلد نیست چطوری میخواد راه رو به شما یاد بده؟

 

ولی بنده از آن زمانی که با این روش آشنا شده ام تا الان روزی نبوده است که زیر 500 هزار تومان در روز درآمد داشته باشم. درآمد بنده از این روش بین 500 تا 1 میلیون تومان در روز و 20 تا 30 میلیون تومان در ماه است زمانی هم که برای این کار اختصاص میدهم بین 1 ساعت تا 2 ساعت در روز است. و بقیه اوقاتم در روز را صرف تفریحات مختلف و بودن در کنار خانواده میکنم. بنده به هیچ وجه قصد بزرگنمایی و اغراق ندارم و اصلا هم کسی را مجبور نمیکنم که حرفم را باور کند. من این درآمد را دارم و میخواهم روش آن را با هموطنانم به اشتراک بگذارم. ولی خب اکثر مردم قدرت جادویی اینترنت را باور ندارند و مثلا وقتی این مطلب بنده رو میبینند با خودشون میگن ولش کن بریم بگیریم بخوابیم! بنابراین افراد کمی به سمت این کسب و کار می روند و به همین دلیل پتانسیل کسب درآمدی آن بسیار بسیار بالاست. شما هم که دارید این مطلب رو میخونید میتونید این پیشنهاد شگفت انگیز رو قبول کنید و به راحتی از همین امروز به محض دریافت این آموزش کسب درآمد میلیونی خود را شروع کنید، یا میتونید این پیشنهاد رو نادیده بگیرید و به زندگی کسل کننده خود برگردید و تا آخر عمرتون پشیمون باشید و به این فکر کنید که شاید قبول کردن این پیشنهاد وسیله نجات شما بوده است ولی شما آن را به راحتی کنار زدید.

 

 

 

 

ما با کمترین هزینه دو فایل مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار میدهیم

تنها با پرداخت 10 هزارتومان 

 

یک فرصت استثنایی 

برای اینده خود تلاش کنید


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1983

دیدگاه های کاربران (4)

مهرداد
۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹

واقعا مطالب عالیه ممنونم بابتش خیلی روم اثر داشت

سحر
۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۹

سلام یعنی واقعا میشه با این مطالب ثروتمندشد


پاسخ
سلام بله اگه بهش عمل کنید حتما اثر گذار خواهد بود

محمدامین
۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۳

سلام این کتاب برای کسی که اعتماد بنفس نداره هم خوبه؟


پاسخ.بله

مهرزاد
۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۲

سلاام این کتاب رو گوشی هم جواب میده

اعتماد شما ، سرمایه ما

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما