اعتماد شما ، سرمایه ما

محل لوگو

چگونه جذاب باشیم وهرفردی راعاشق خود کنیم


کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم 


کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)

 

 

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

عاشق شدن

 

قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. متاسفانه بعضی افراد با کپی تبلیغات کتاب و تعیین قیمتی کمتر، اقدام به فروش یک فایل بی محتوا می کنند. نه فقط هنگام خرید این محصول همیشه هنگام تهیه ی هر محصولی از پشتیبان تلفنی آن محصول مطمئن شوید.

و اما در مورد کتاب...

خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول داشته باشد و یا می خواهید دل کسی را بدست بیاورید و در این راه همیشه با شکست مواجه شده اید.

دوستان و یا اطرافیان شما به راحتی دل دیگران را بدست می آورند راحت همه عاشقشان می شوند ولی شما با وجود موقعیت بهتری که دارید موفق نمی شود! چرا ؟

آرزوی داشته اید که شماهم شخص مورد علاقه خود را مثل دیگران در کمترین زمان شیفته و عاشق خود نمایید اما ... چرا ؟

عاشق کردن دیگران

هر فردی در طول زندگی نیاز دارد افراد زیادی را عاشق خود نماید از دوستان و همسر آینده گرفته تا همکاران و رئس شرکت و ...

آیا واقعا عاشق کردن دیگران فرمول خاصی دارد ؟

فرمول عش

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق) نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری می باشد که با انتشار الکترونیکی این کتاب در سایت toknowmyself با فروش بالایی مواجه شده است و آلان یکی از پرفروشترین کتاب های سایت آمازون می باشد.

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم به شما کمک می کند ذهن دیگران را شست و شو دهید و میلی شدیدی نسبت به خود ایجاد کنید. با مطالعه ی این کتاب می توانید حتی اگر شخصی از شما خوشش نمی آید وی را عاشق خود کنید

نسخه ی فارسی

نسخه ی فارسی این کتاب برای اولین بار به صورت الکترونیکی منتشر شده است و فعلا هیچ نسخه ی چاپی از این کتاب وجود ندارد.

نسخه ی انگلیسی این کتاب به قیمت 17 دلار ( حدود 50 هزار تومان) به صورت الکترونیکی به فروش می رسد.  صفحه ی فروش نسخه ی انگلیسی کتاب در سایت آمازون:

http://www.amazon.com/How-make-someone-fall-love/dp/149491123X/ref=p d_sim_14_4?ie=UTF8&refRID=1CXFAXMHXX11KW69QJH6&dpID=41KKX66C5zL&dpSrc=sims&preST=_AC_UL160_SR124%2C160_

متاسفانه بعضی افراد سودجو با سوء استفاده از نام فاروق رضوان اقدام به انتشار نسخه ی جعلی و بی کیفیت کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم کرده اند. بر خلاف ادعای این افراد هیچگونه توضیح اضافه ای به نسخه ی انگلیسی این کتاب فعلا افزوده نشده است. شاهین زند - نویسنده، پژوهشگر و روانشناس سایت نوین اطلس اقدام به ترجمه ی این کتاب کرده و مطالبی مرتبط با این کتاب را نیز در سایت نوین اطلس درج کرده است. برای اطمینان بیشتر از کیفیت و تاثیر مطالب این کتاب می توانید به بخش روانشناسی عشق در سایت نوین اطلس مراجعه کنید. پس هنگام خرید کتاب های فاروق رضوان حتما دقت کنید نام شاهین زند به عنوان مترجم قید شده باشد در غیر اینصورت آن کتاب نسخه ی جعلی بوده و ضمانت کیفیت و بازگشت وجه ندارد.

همیشه هنگام خرید کتاب ها یا محصولات الکترونیکی دقت کنید که شماره ی تماس مسئول فروش به عنوان پشتیبان محصول حتما درج شده باشد در غیر اینصورت اطمینانی به خرید آن محصول نیست

 

تفاوت این کتاب با دیگر کتاب ها

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم یک کتاب ساده و معمولی نیست که توصیه های واضع و آشکار به شما بکند توصیه هایی که همه ی ما با آن آشنا هستیم. مثل مهربان بودن، هدیه خریدن و نزدیک وی قرار گرفتن.

اطلاعات موجود در این کتاب برگرفته از علوم روانشناختی است که با وجود تخصصی بودن به زبانی بسیار ساده بیان شده است تا هر شخصی بتواند به سادگی متوجه ی آن شود. علومی که در این کتاب بررسی می شود شامل روانشناسی رفتار، برنامه ریزی ذهن نیمه خودآگاه، روانشناسی عشق، روانشناسی ارتباط، برنامه ریزی عصبی کلامی، آناتومی بدن، بازاریابی و تحقیقات علمی می باشد

 در سایت فاروق رضوان یکی از خوانندگان کتاب نظر جالبی در مورد این کتاب نوشته است. وی می گوید تنها دو تکنیک برای عاشق کردن من مورد استفاده قرار گرفته است. تکنیک القای وابستگی و نرخ ارزشی. وی ادامه می دهد که با وجود این که از این موضوع اطلاع دارد هنوز عاشق آن شخص است. این کتاب برای کسانی نوشته شده است که می خواهند یک رابطه را آغاز کنند و سپس شخص مورد نظر خود را عاشق و وابسته ی خود کنند تا این رابطه به یک ازدواج موفق ختم شود. در این کتاب نه تنها روش های عاشق کردن آموزش داده می شود بلکه یاد خواهید گرفت چگونه شخص مورد نظر خود را مطابق با باورهای خود تغییر دهید بدون اینکه خود متوجه ی این موضوع شود. تنها چیزی که در مورد این کتاب من را نگران می کند این است که ممکن است افرادی از این کتاب استفاده های نادرست کنند. 

به درستی استفاده کنید

هدف اصلی نوشتن کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم این است که به اشخاصی که می خواهند از تنهایی در بیایند و یک رابطه ی با هدف ازدواج داشته باشند کمک شود. این کتاب همچنین در جهت بهبود ازدواج زوج ها و بازگرداندن عشق های از دست رفته ی آنان می باشد.

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم برای افرادی که با هدف پیدا کردن دوست دختر یا پسر و بازی با احساسات دیگران می خواهند رابطه ی خود را ایجاد کنند نوشته نشده است. در صورتی که با چنین اهدافی این کتاب خریداری شود مسئولیت مشکلاتی که ممکن است در آینده پیدا کنید با من نخواهد بود.

درست است که قصد من فروش این کتاب است اما هرگز نخواسته ام باعث شکستن دل شخصی شوم. پس اگر صد در صد از کاری که می خواهید بکنید مطمئن نیستید لطفا این کتاب را نخرید.

بدون شک قصد شما یک عشق واقعی و یک احساس پاک است و نه تفریح و خوش گذرانی و فریب دیگران. دلیل اینکه با چنین لحن تندی رفع مسئولیت می کنم این است که این کتاب مثل کتاب های دیگر نمی باشد در واقع این کتاب مثل یک سلاح است که می تواند با مقاصد خوب و بد به کار گرفته شود.

خداوند شاهد هدف من از نوشتن این کتاب است و می داند هیچگاه نمی خواهم به هیچ انسانی با نوشتن این کتاب صدمه بزنم

این کتاب با دیگر کتاب های مربوطه چه تفاوتی دارد این کتاب مثل دیگر کتاب ها و مطالبی که در این باره مطالعه کرده اید نیست. در این کتاب شما با نکات تکرار که خودتان هم می دانید برخورد نخواهید کرد، یعنی نکاتی مثل محبت کردن، کنار وی بودن و خریدن هدیه. این کتاب بر اساس تحقیقات گسترده ی علم روانشناسی نوشته شده است. در این کتاب سعی شده مفاهیم پیچیده ی روانشناختی به زبانی ساده و روان ترجمه شود تا هر فردی با هر پیشینه ی تحصیلی متوجه ی تکنیک ها آن بشود. تکنیک های ذکر شده در این کتاب بر اساس: روانشناسی عشق، دانش عصب شناسی، روانشناسی دوستی، برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه، روانشناسی شناختی، روانشناسی فردگرا، روانشناسی شناختی، روانشناسی تحول گرا، روانشناسی اجتماعی، روانشناسی غیر کلامی، هیپنوتیزم، فیزیولوژی، روانشناسی معکوس، روانشناسی وابستگی ،علوم روانشناسی رفتار،، آناتومی بدن، روانشناسی ارتباط، برنامه ریزی عصبی کلامی و تحقیقات علمی می باشد. کافی است به سایت های دیگر نگاهی بیندازید تا خود متوجه شوید مطالب گفته شده در این کتاب منحصر به فرد بوده و در جای دیگری پیدا نمی شود. 

 

ما زمانی عاشق می شویم که شخصی مطابق با معیار های تعیین شده در ضمیر ناخودآگاه ما باشد؛ ضمیر ناخودآگاهی که بر اساس تجربیات گذشته، چگونگی رشد ما و رویداد هایی که پشت سر گذاشته ایم شکل گرفته است. ( برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع نگاه کنید به روانشناسی عشق).

در هر صورت بیشتر روانشناسان، امروزه، بر این باور هستند که اگر در آغاز یک رابطه جذابیت جسمانی وجود نداشته باشد عشق نیز نمی تواند ایجاد شود.

این موضوع به این معنا است که جذابیت، حداقل بر اساس استاندارد های شخصی که می خواهید به خود جذب کنید، برای ایجاد عشق بسیار ضروری می باشد و حتی اگر همه معیار های طرف مقابل در شما وجود داشته باشد باز هم بدون جذابیت جسمی، عشق ممکن نیست.

شما می توانید سطح جذابیت خود را افزایش دهید

پس آیا ممکن است بتوانید هر شخصی را عاشق خود کنید؟

بر اساس این نظریه و اعتقاد روانشناسان، تنها می توان اشخاصی را عاشق خود کرد که از لحاظ جسمی به شما جذب شده باشند و نه هر شخص دیگری را.

من شخصا به این دیدگاه باور دارم اما با برداشت بسیاری از افراد از این موضوع مخالف هستم. بعضی ممکن است پس از خواندن مطالب بالا به خود بگویند ” وای، من هیچ شانسی ندارم” اما واقعیت این است که سطح جذابیت شما می تواند تغییر کند و در نتیجه ی آن، شانس شما برای عاشق کردن هر فردی نیز می تواند افزایش پیدا کند.

تحقیقات نشان داده است که لبخند زدن، داشتن اعتماد به نفس و قاطع بودن می تواند جذابیت کلی شما را افزایش دهد. به علاوه، در کتابم به نام چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم توضیح داده ام که چگونه سطح کلی جذابیت شما افزایش پیدا می کند اگر خود را محبوب، خواستنی و با ارزش نشان دهید.

یک تحقیق نشان داده است که زنان، مردانی را جذاب تصور می کنند که دیگر زنان به آن ها لبخند بزنند ( نگاه کنید به چه چیزی زنان را جذب می کند). به صورت خلاصه می توان گفت که جذابیت کلی شما می تواند افزایش پیدا کند و در نتیجه باعث شود هر شخص خاصی که دوست دارید را عاشق خود کنید حتی اگر وی در گذشته به شما علاقه ای نداشته است.

بامزه و جالب بودن = جذاب بودن

خبر خوب این است که اگر شخصی شما را بامزه یا جالب ببیند، احتمال زیادی وجود دارد که به شما جذب شود.

زمانی که می گوییم شخصی خسته کننده است، در واقع منظورمان این است وقتی با وی هستیم هیچ هیجانی را تجربه نمی کنیم و وقتی که می گویم شخصی جالب است در واقع منظورمان این است در حضور آن شخص هورمن خاصی در بدنمان جریان پیدا می کند که باعث می شود احساس هیجان داشته باشیم.

در بیشتر شرایط جالب بودن به این معنی است که شما موفق شدید هورمون هیجان را در دیگران ایجاد کنید و در نتیجه از سوی کسانی که شما را جالب می شمارند، برچست جذاب بودن را برای خود ایجاد کنید.

تکنیک های بسیاری وجود دارد که کمکم می کند دیگران را عاشق خود کنید، ترکیب آن تکنیک های با تکنیک هایی که باعث می شود به نظر جذاب تر شوید و در نتیجه هر شخصی را عاشق خود کنید، کار خیلی سختی نیست.

شاهین زند – محقق و پژوهشگر..

سایت نوین بینش بزرگرین منبع فارسی زبان در ارتباط با روانشناسی عشق است. برای اطمینان بیشتر از این موضوع به دسته ی روانشناسی عشق مراجعه کنید. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم شانس شما را برای عاشق کردن دیگران به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. فروش این کتاب به صورت تضمینی در اختیار شما قرار می گیرد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۴ دلیل بنیادین در عاشق شدن

می خواهم دوباره عاشقم شود

چرا دیگر عاشقم نیست

۸ روش منحصر به فرد در متقاعد سازی دیگران

روش هایی ساده برای شناخت شخصیت دیگران

چگونه کسی که زشت است می تواند یک شخص زیبا را عاشق خود کند

چگونه می توانم شخصی را در کوتاه ترین زمان ممکن عاشق کنم

معرفی کتاب

1555 - Copy

اگر هدف شما برگرداندن عشق از دست رفته یا بهبود رابطه است این مطلب را مطالعه کنید: 5 مرحله ی برای بازگرداندن عشق از دست رفته

 درصورتی که از کتاب رضایت نداشتیدپول شما بازگردانده خواهد شد

در مورد نویسنده

فاروق رضوان در زمینه ی ایجاد انگیزه، توانمند سازی، روانشناسی ارتباط و غیره فعالیت می کند. هدف وی بهبود رشد فردی است که با نوشتن بیشر از ۳۰۰۰ مطلب انگلیسی در سایت خود توانسته است به این هدف خود دست یابد. سایت خود شناسی ( ۲knowmyself.com) که ماهانه یکی میلیون و پازده هزار بازدید دارد توسط وی تاسیس شده است. وی در همین سایت ۱۲ کتاب مختلف و کاربردی را منتشر کرده است. مدارک تخصصی فاروق رضوان شامل مدرک تخصصی هیپنوتیزم ( بورد تخصصی ان ال پی آمریکا)، مدرک تخصصی ان ال پی ( بورد تخصصی ان ال پی آمریکا)، گواهی نامه ی گشتالت درمانی و گواهی نامه ی رفتار درمانی است. وی در شبکات و روزنامه های مصری مصاحبه های بسیاری داشته باست. شبکه هایی از جمله : OTV, MBC, monowa3at TV, El Youm TV, Cairo today, International Herald Tribune, .el Ahram newspaper,. 


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 4962

دیدگاه های کاربران (7)

لاله
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۰

سلام من این کتاب و خریدم ولی نتونستم دانلود کنم میشه به ایمیلم بفرستین؟

پاسخ
سلام کاربر گرامی به ایمیل شما ارسال شد

محمد
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴

سلام من خواستگاری هر کی میرم جواب منفی میگیرم این کتاب بدردم میخوره؟

پاسخ
سلام بله صددرصد

فاطی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۴

سلام خسته نباشید من و همسرم خیلی روابطمون سرد شده این کتاب ب من کمک میکنه؟

پاسخ
بله

سوسن
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۷

سلام واقعا مطالب مفیدی بود ازتون ممنونم

سهیلا
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۷

سلام کتاب شامل چ مطالبی میشه

حسین
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷

سلام من پول و واریز کردم ولی فایل و دریافت نکردم باید چیکارکنم؟

ساره
۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۷

سلام مطالب کاربردی بود ممنونم

اعتماد شما ، سرمایه ما

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما